Definitii si Termeni

Veloxi.md – este marca inregistrată Veloxi Grup SRL. Compania, persoana juridică de naționalitate moldoveneasca, are sediul în Moldova or. Chisinau, str.  Ioana Radu 29.

Vanzator – persoana juridică de naționalitate moldoveneasca, avind sediul în Moldova or. Chisinau, str.  Ioana Radu 29.

Cumparator  – Poate fi orice persoană fizică îngrijire sunt peste 16 ani și se confruntă un Cont în site se efectuează sau Comanda.

Clientul  – Poate fi orice persoană fizică îngrijire sunt peste 16 ani sau acces acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pentru a stabili Dante International SA (electronice, telefonice, etc.) sau în bazele de acorduri existente în Dante International SA este posibil să se îngrijească de necesitatea creării contului.
Utilizator  – orice informație fizică inregistrată pe site, îngrijire, procesarea finală a procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului său despre termeni și condiții generale.
Poreclă – pseudonim prin care un anumit Utilizator / Client / Cumparator poate adăuga continuu pe site. Porecla-ul este asociat informatorilor din site-ul Ale Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului sub denumirea de „Nume Utilizator”.
Cont  – secțiunea din formatul site-ului după o adresă de e-mail dacă o cuvânt de îngrijire permite Cumparatorului transmite Comenzii și îngrijirea informațiilor despre Client / Comparator și istoricul Cumparatorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizarea este responsabilă și se poate asigura informațiile introduse despre crearea contului sunt corecte, complete și actualizate
preferate – Secțiunea din cont Îngrijirea permite Cumparatorului / Utilizatorului este aici Creeze Liste. cu bunuri pentru îngrijirea doreste a le urmări în cazul unei eventuale acțiuni obișnuite folosind-se de servicii oferite de a face Vanzator de urmarire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea Comunicării Comerciale din partea de jos.
Site – magazinul online gazduit la adresa web veloxi.md și subdomeniile necesare.
Comanda  – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare pentru Vanzator și Cumparator pentru îngrijirea Cumparator transmite Vanzatorului, prin acest site Site-uri intenție pentru o realizare Bunuri și Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listă pe site, inclusiv bunuri menționate în Comanda, îngrijirea urmărirea a fi furnizate de către Vanzator, Comparator ca urmare a contractului incheiat.
Campanie  – acțiune de expunere în scop comercial, un număr finit de Bunuri și / sau Servicii avand un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită pentru Vanzator.
Contract  – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, prezentarea fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut

• toate informațiile de pe site pot fi îngrijite, vizualizați sau altfel accesați echipamentul electronic;
• continuă oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de a face Vanzator prin tranzacționare electronică dacă / sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informație comunicată despre orice mijloc de angajare / colaborator în Vanzatorului, Cumparatorului, se informează conform informațiilor de contact, specifică sau nu există aici;
• informații despre bunuri și / sau tarifele practicate de Vanzator în anumite perioade;
• informații despre bunuri și / sau Serviciile și / sau tarifele practicate de a face un terț cu îngrijire Vanzatorul sunt contracte de parteneriat incheiate, în anumite perioade;
• data poate fi expusă la Vanzator, sau alte date privilegiate ale următoare.

Cosul meu  – secțiune din cont Îngrijirea permite Cumparatorului / Utilizatorului pentru a aduna Bunuri sau Servicii de îngrijire a doreste în ceea ce privește realizarea unor semnificații pentru creșterea momentului sau pentru un moment ulterior; în condiții de îngrijire Bunurile sau Serviciile noastre nu sunt achizitionate la momentul următor, pentru a adăuga prințări Comenzii, Cumpararea / Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vanzator de urmarire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea comuniștilor comerciale din partea superioară.Document – prezentele Termene și Conditii.

Comunicari comerciale  – mijloc de informare periodică, exclusiv electronică, orice sfat de trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / telefonic / mobil push / webpush / etc) continuă informații generale și tematice, informații despre produsele similare sau complementare cu celebrități de îngrijire le-ati achizitionat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații despre bunuri și servicii se adaugă în secțiunea „Contin / Cosul meu” sau secțiunea „Cont / Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetarea de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea ar trebui să rezulte din vanzarea unui Bun și / sau Serviciu de peste Magazinul de top, Cumparatorului, serviciul principal de prelucrare a cardurilor este agreat de Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde  – exprimare în lei, platou de a face Vanzator pentru o societate autorizată cu preluarea operatorului de colectare, transport și valorificare / reciclare a unui proiectant echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevazut de legislatura în vigoare.
Specificatii  – toate specificatiile sunt / sau descrierile Bunurilor si Serviciile asa cum sunt precizate în descrierea unor puncte.
Plata cu 1 clic – Serviciu de plata prestat pentru procesarea plăcilor integrate în Site, pentru a pune la dispoziție Clientilor, Utilizatori și / sau Comparatorilor prin intermediul site-ului în ceea ce privește lucrările în materie de plăți cu cardul on-line.
Token  – numar criptat unic asociat cardului de plata al Cumparatorului după efectuarea unei plăți on-line, după activarea serviciului PaybyClick și îngrijire poate fi folosit de apoi Cumparator pentru autorizarea Tranzactiilor prin serviciul PaybyClick.

Documente contractuale

2.1. Prin înregistrarea în funcție de site-uri, Comparatorul este de acord cu o formă de comunicare (telefonic sau e-mail) prin îngrijire Vanzatorul este derulează operațiuni comerciale.
2.2. Notificarea primită de referință Comparator, după efectuarea Comenzii sunt roluri de informare și nu reprezintă o acceptare a Comenzilor. Această notificare se face în format electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motivul justificat, Vanzatorul își rezervă rezerva o modificare a cantității bunurilor și / sau Serviciilor din Comanda. Dacă puteți modifica cantitatea de Bunuri și / sau Servicii din Comanda va anunta Compararea adresei de e-mail sau numărul de telefon pentru a pune dispozitivele Vanzatorului, efectuarea Comenzii și va returna suma achitata.
2.4. Contractul se consideră incheiat între Vanzator și Cumparator în primele primări de la Cumparator de la Vanzator, prin posta postei electronice și / sau prin SMS o notificare de expediere a Comenzii.
2.5. Pentru Comenzile ce urmează a fi prezentat la showroom-urile și punctele de livrare eMAG / Top Magazin preșuri și rezervare Bunurilor și / sau Serviciile sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de minere de înregistrare Comenzii de așa cumparator.
2.6. Documentele și informațiile se pun la dispoziție pentru Vanzator pe site vor sta la baza contractului, în completare fiind disponibile certificate de garanții ale emisiilor pentru Vanzator sau un furnizor pentru a face bunuri achizitionate.

Politica de vanzare Online

3.1. Accesul în cazul efectuării de către clienți / Comparator este permis oricând.
Pentru motivul care se justifică C & Genius Corporation SRL este rezervat un acces restricționat pentru clienți / Cumparator în cazul în care se pot efectua comisiile și / sau pentru o anumită modalitate de a accepta, în condiții de îngrijire considerabilă în bazele de conducere sau o activitate a clienților / Cumparatorului pe site, Acțiunile ar putea avea prejudecăți în vreun fel C & Genius Corporation SRL. În oricare dintre întreținerea lor, Clientul / Cumparatorul poate să se adreseze Direcției de Relatii cu Clientii în Top Magazin, pentru o informație informatică cu privire la îngrijirea motivă și condiționarea aplicării masurilor de susținere.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interacțiune directă prin intermediul acestei adrese menționând sectiunea „contact” din site. Vanzatorul este libertatea de a gestiona informații primite de față a unei necesități pentru a aduca justificări pentru aceasta.
3.3 În cazul în care este necesar un volum de trafic neobisnuit de mare dovedit din partea unei retele de internet, C & Genius Corporation SRL este rezervată în fața unui cerere client / Comparatorilor introduce manualul unui cod de validare a vârfului captcha, pentru a vizualiza protejări informatice din cadrul site-ului.
3.4. C & Genius Corporation SRL poate publica site-uri despre informații despre bunuri și / sau promoții practicate de până atunci sau de a face alte lucrări de îngrijire C & Genius Corporation SRL sunt contracte de parteneriat incheiate, în anumite anumite perioade de timp și în limita stocurilor disponibile.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si / sau Serviciile prezinta site-ul sunt exprimate in lei (RON) si TVA, cu exceptia abonamentelor de voce si / sau data, ingrijirea sunt exprimate in euro (EUR) si nu inclusiv TVA
3.6. În conditiile prevazute de lege, Bunul electronice afisat pe site, include Taxa de timbru verde. În cazul în îngrijire Clientul / Cumparatorul solicită detalii cu privire la suma exactă adaugată la pretul Bunului, acesta va putea contacta Departamentul de relații cu clienții Top Magazin.
3.7. În cazul în care platanul online Vanzatorul este posibil / nu se poate face responsabilitate pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzând dar nelimitandu-se comisioane de conversie valutare aplicabile pentru o bancă emitentă a unui cardului, în cazul în care sunt îngrijite moneda de emitere a unei difera de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune sau poarta doar Cumparatorul.
3.8 Toate informațiile sunt disponibile pentru descrierea bunurilor și / sau a unui serviciu disponibil pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu pot fi create sau obligatorii contractuale din partea Vanzatorului, acestea fiind exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de achizitionare cu Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea cu o recenzie legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisă pentru adresa de e-mail inscrisa de cumparator în Cont. În acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibile Utilizatori / Clienți / Cumparatori de site-uri se implică activități în crearea de noi Servicii și în detaliu pentru a completa mai mult un caracteristicilor Bunurilor.

Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si / sau subcontracta sau terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informații Cumparatorului, nefiind necesar acordul necesar. Vanzatorul va fi întotdeauna responsabil pentru fata de cumparator pentru toate obligațiile contractuale.

Dreptul la proprietate intelectuala și industria

5.1. Continuă, astfel încât să fie definit în preambul, incluzând dar nelimitandu-se logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri, imagini statice, imagini dinamice, text si / sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietate exclusivă a C & Genius Corporation SRL, însă Fiindu-i rezerva toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licență de utilizare dacă / sau pentru publicare).
5.2. Clientului / Cumparatorului nu este permis să copieze, să distribuie, să facă publicitate, să transferă alte părți, să modifice și să modifice altfel, să poată, legați la, expunerea, inclusiv oricarui continuă în orice alt context Înapoi în contextul inițial al inițiativei C & Genius Corporation SRL, inclusiv oricarui Continuați în afara site-ului său, îngrijirea independenței de către insemnatori semnifica imediat autorul C & Genius Corporation SRL asupra continuității precum și participă la transferul, vanzarea, distribuția unor materiale realizează prin reproducere, modificarea sau afisarea continuă, decretul acordului scris expres în Top Magazin.
5.3. Orice continuă îngrijirea Clientul / Cumparatorul sunt accesorii obținute prin orice mijloc, se pot afla sub incidenta Documentului, în condiții de îngrijire Continutul este este un acord de utilizare specifică și valabil în incheiat C & Genius Corporation SRL și este, dacă este neicio garantie implicită sau formulă expresă din partea C & Genius Corporation SRLcu referire la acel Continut.
5.4. Clientul / Cumparatorul poate fi copiat, transferat dacă / sau se poate utiliza în continuare în scopuri personale sau care nu pot fi recunoscute, numai în condiții de îngrijire în aceste condiții intra în conflict cu prevederile documentului.
5.5. În condiții de îngrijire, C & Genius Corporation SRL conferă clienților / Cumparatorului o utilizare sub-descrisă sub formă de acorduri de utilizare distincte, care sunt unele în continuu, care îngrijesc Clientul / Cumparatorul sunt sau se pot accesa în acordurile acordate, acest drept se poate extinde doar acelui sau acelor continuturi definite în acord, pot rămâne în permanență în permanență sau apoi continuu pe site sau un perioadei definit în acord, conform conditiilor definit, în condiții de îngrijire există acolo și nu pot reprezenta un angajament contractual din partea C & Genius Corporation SRL pentru respectivul client / Cumparator sau oricare alte îngrijiri sunt / se obțin acces la acest lucru transferat, în condițiile în care este posibil să se prevină în orice mod de urmărire continuă, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
5.6. Niciun Continuă transmiterea către Client sau Comparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau nu faceți acces la acest acces, vizitare și / sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea C & Genius Corporation SRL și / sau la angajatului / prepusului C & Genius Corporation SRL îngrijește un transfer intermediar de continuu, în caz de îngrijire există, fată de respectul continuu.
5.7. Este interzisa orice folosire continuă în alte scopuri decente celebră expresă prezentă Documentul sau acordul de utilizare a îngrijirilor insoteste, în condiții de îngrijire există deja.

comanda

6.1. Clientul / Cumparatorul poate efectua Comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor și / sau Serviciul dorit în unități de comparație, urmând o finalizare Comanda efectuează o platformă pentru o modalitate de a indica expres. Odata adaugat in cosul de comparatii, un Bun si / sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in ingrijire exista stoc pentru aceasta. Adăugarea unui Bun / Serviciu în spațiul de comparație, în buze finalizate Comenzii, nu se face după ce se înregistrează după început, implicit nici rezervarea automată a Bunului / Serviciului.
6.2. Prin finalizarea comenzilor, se compară toate materialele care pot fi furnizate, prelucrarea proceselor de cumpărare, sunt corecte, se completează și se adaugă datele plasării Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzilor, Comparatorul poate consimți ca Vanzatorul să poată lua contactul, dacă este posibil să fie disponibil / convenit de Vanzator, în orice situație în îngrijirea este necesară contactarea Cumparatorului.
6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuează lucrări cumparatoare, în urma unei notificări prealabile adresate Cumparatorului, nu este obligatoriu să se adauge mai târziu, o fată de cealalta sau departe de a face vreo parte să poată să se prezinte celebru-a da-interese în următoarele mici:
6.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, în cazul plăților online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de procesare a cardurilor acordate de C & Genius Corporation SRL, în cazul unor plăți online;
6.4.3. informații furnizate de client / Comparator, site-ul sunt incomplete dacă / sau incorecte;
6.5. Cumparatorii sunt retragați în contract, ar trebui să reînnoiască un Bun sau să renunțeze un serviciu, în termen de 30 de zile calendaristice, o invocare îndepărtată nu este motivată și fără a suporta alte costuri decât celebrul livrare.
Astfel, după OUG nr. 34/2014, se poate întoarce un bun sau renunțat la un serviciu expira în termen de 14 zile de la:
– ziua în îngrijire Cumparați în poziția fizică a ultimului Bun – în condiții de îngrijire o singura comandă a produselor produce îngrijiri multiple vor fi livrate separate
– ziua în îngrijire Comparator în poziția fizică a ultimului Bun sau a ultimei plăcinte – în condiții de livrare a produsului pentru îngrijirea produselor constă din mai multe loturi sau plăcinte,
6.6. În cazul în îngrijire Cumparatorul decide să se retragă în contract, acesta poate fi completat online formularul de retur se regaseste la adresa https://www.veloxi.md/customer/account/return/list/.
6.7. În cazul în îngrijire Clientul / Cumparatorul solicită retragerea din contract în termeni legali legal de retragere a contractului, trebuie să se întoarcă și eventual cadouri de îngrijire și un produs insotit respectiv. În cazul în îngrijire Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma în maxim 14 (peisaj) zile de date informative Vanzatorului de a face Cumpararea deciziilor de vânzare retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
6.7.1. Pentru comenzile achitați cu cardul online -> prin restituire în informații de îngrijire a unei cărți de plasă electronice sau prin emitere de bonuri electronice, alegerea cumparatorului;
6.7.2. pentru Comenzile achitate cu OP / iTransfer / Card bancar-> prin virament bancar sau prin emitere de bonuri electronice, alegerea Cumparatorului; pentru comenzile achitate ramburs -> prin virament bancar, prin emitere de voucher electronic, alegerea Cumparatorului;
6.7.3. Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare / recalculare rata contractului.
6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conforme careia se pot expedia, în condiții de îngrijire nu este oferit să recupereze insusi Bunurile (se iau date ce mai recenta).
6.9. În condiții de îngrijire un bun și / sau Serviciu comandat de către Cumparator, nu poate fi livrat de către Vanzator, acesta poate informa informații despre clienți / Cumpararea în cazul în care se poate întoarce în contrabalarea Cumparatorului Bunului și / sau Serviciului, în termen de maxim 7 (sapte) zile de la date la îngrijire Vanzatorul a luat cunostinta acestui fapt sau de date la îngrijire Cumpararea se exprimă în mod expres intenție de reziliere a contractului.

6.9.1 Informații despre informații despre caracteristicile produsului sunt disponibile despre paginile produselor despre site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținut site-ul nostru reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă se poate comanda comanda prin intermediul site-ului nostru, puteți comanda constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest site. Comanda esti este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.

6.9.2 Comanda poate fi plasată numai prin utilizarea site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfarșitul caruia veti confirmă comanda apasand butonul „finalizează comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implică obligația de plata. Înainte de a confirma comenzii, sunt întotdeauna informatizate cu privire la îngrijirea totală trebuie să se încadreze și să se poată întoarce după o verificare sau în eventualitatea unei comenzi corecte.

6.9.3 Dupa plasarea unei comenzi, primirea unui e-mail prin care se confirmă primirea și înregistrarea comenzilor („Primire Comanda / Confirmare”). Acest lucru nu se poate spune despre această comandă este acceptat. Astfel, cum să se stabilească mai sus, se poate comanda constituie o ofertă de cumpărare efectuată de către tine un produs este listat pe site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format format după acceptarea de către noi pentru a începe Contractul se va referi doar la produsele necesare pentru îngrijire și acceptă comanda plasată pentru dvs, urmând o transmitere sau confirmare a acceptare a comenzilor după un e-mail prin care se va informa despre un produs expediat (“Confirmarea Expedierii”). În caz de îngrijire putem să ne putem contracta din cauza stocurilor insuficiente de produse, eroare tehnică ori neconformități se constată în procesul de expediție, va vom informa informații despre această situație se află și vom rambursa sumele platite de aparente Dvs. pentru produse mari, dacă este cazul, în condiții de stabilire a rambursarelor din partea sectorului pentru drepturile dvs. statutare de retragere prevazute în condiții de furnizare, în decurs de cel mult 7 zile de date la îngrijirea ne-ati comunicat decizia Dvs. de terminare a unui contractului. in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia Dvs. de terminare a unui contractului. in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia Dvs. de terminare a unui contractului.

BUNURI / SERVICII pentru îngrijirea nu se pot asigura imediat de retragere

7.1. Sunt exceptate de la retragere din următorul contract:
7.1.2. contract de prestari de servicii, după prestarea completă a unui serviciu, dacă se execută în început cu acordul prealabil expres la Cumparator și după ce este posibil să se confirme că se poate lua o păstrare de atunci se poate pierde după retragere după executarea completă a unui contract de vânzare;
7.1.3. furnizarea de bunuri și / sau servicii pentru o preocupare depinde de fluctuații de pe piața finanțare pentru îngrijirea Vanzatorul nu poate controla și îngrijirea pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.4. furnizarea de bunuri confecționate după specificații prezentate de cumparator sau personalizate în mod clar;
7.1.5. furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.1.6. furnizarea de bunuri sigilate îngrijire nu pot fi returnate din motiv de protecție a sanatatii sau din motiv de igiena si ingrijire au fost desemnat de cumparator;
7.1.7. furnizarea de bunuri de îngrijire sunt, după livrare, pentru natură de a putea folosi, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.8. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice de îngrijire și de încurajare după livrare;
7.1.9. furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu excepția contractantului de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
7.1.10. furnizarea de conținut de îngrijire digitală este livrat pe un material suport, dacă este necesar să se acorde o prealabilitate expresă cumparatorului și după ce este posibil să se confirme o luare a cunoștinței de a face ca acesta să poată pierde după retragere.

Confidentialitate

8.1. C & Genius Corporation SRL va păstra confidențialitatea informațiilor despre orice natură și îngrijirea furnizărilor. Dezvaluirea informatiilor furnizate se poate face doar în mențiuni condiționate în prezentul document.
8.2. Nicio declaratie publică, promovează, comunică presă sau orice alt mod de dezvaluire pentru terte parti nu va fi față de Comparator / Client cu privire la Comanda / Contract fără consimtamantul prealabil scris la Vanzatorului.
8.3. Prin transmiterea informațiilor sau a materialelor prin intermediul site-ului, se oferă acces Vanzatorului pentru a nerestricționa și irevocabil aceste aspecte, se poate utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite și distribui materiale materiale sau informații. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata folosi liber, în interes propriu, informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pentru îngrijire și le-ati trimis prin acest site. C & Genius Corporation SRL nu va constitui subiectul obligațiilor pentru confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte modificări în acest sens.

Comunicari comerciale

9.1. Cumparatorul / Utilizatorul poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarea comerțului continuu și informații generale și tematice inclusiv cu privire la prezența sau promoții, în orice moment, după cum se poate urmări:
9.2.1. prin modificarea setarilor din Contul sectorului „Abonarile mele”.
9.2.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat în Comunicarile Comerciale Primite de la Vanzator sau.

9.2.3. prin contactarea Vanzatorului.

9.2.4. Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implică renuntarea la acceptarea datelor prezentului Document

9.3. Prin adaugarea de Bunuri în sectiunea din Cont:

„Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparator / Utilizator Comunicari Comerciale cu privire la:

• modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate în secțiunea „Cosul meu”,

• recomandările de bunuri similare cu celebrul adaugat în secțiunea „Cosul meu”

• Există Bunurilor în secțiunea „Cosul meu” și

• Disponibilitate stoc Bunuri

„Favorit”, Vanzatorul va transmite Cumparator / Utilizator Comunicari Comerciale cu privire la:

• modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate în sectiunea „Favorite”,

• recomandările de Bunuri sau Servicii similare cu celebrități adaugate în sectiunea „Favorite”

• Disponibilitate stoc Bunuri

9.4. În urma urmăririi cu Bun, Vanzatorul va transmite Cumparatorului / Utilizatorului Comunicat Comercial cu privire la:

• sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate pentru a fi imprimate cu Bunul sau Serviciul achizitionat

Clientul / Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, al Comunicării Comerciale menționează punctul 9.3. de mai sus sus acces acces link-ul de dezabonare afisat în mesajele cunoscute primite de la Vanzator sau prin contactarea Vanzatorului în acest sens.

De asemenea, pentru imbunatatirea ofertelor de bunuri și servicii și experiență de cumpărare, vom putea folosi pentru efectuarea cercetării de piață și redactare de opinie. Informații obținute în urmărirea cercetărilor de piață și al sondajelor de opinie nu vor fi în termeni noi în scopuri publicitare ci doar în cele mai importante sus-menționări. Răspunsurile dvs. cercetarea de piață și se gândește la părerea noastră care să se asocieze cu identitatea noastră, să se transmită și să nu fie publicate. Puteti pune obiectul la vedere in scopuri de cercetare a placii si a opiniei in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactul Vanzatorului.

Facturare – Plata

10.1. Preturile Bunurilor și Serviciile afisează în cadrul site-ului www.veloxi.md inclusiv TVA conform legislatiei in vigoare.
10.2. Pretul, modalitatea de plata și termenul de plata sunt specifice în fiecare Comanda. Vanzatorul va emite pentru a face cumparaturi sau factura pentru bunuri si serviciu livrate, obligatia Cumparatorului este o furnizare a tuturor informațiilor despre emiterii facturii conform cu legislatura în vigoare. 10.4. Pentru a corecta comunicarea unei facturi aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatorii de a-si actualiza ori de cate ori este posibil sa existe date despre contul sau despre accesarea informatiilor si a documentelor aferente fiecarui Comenzi, existente in Cont.
10.3. Vanzatorul va transmite factura cumparatorului aferenta Comenzii ce contine Bunuri si / sau Servicii vandute de C & Genius Corporation SRL, precum si pentru orice alte modificari aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, adaugarea facturilor in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, adresa de e -mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparați, accesați Contul sau, va păstra o evidență a unei emisiuni factoriale de C & Genius Corporation SRL, puneți-le-le salva și arhiva la randul sau în orice moment sau în orice modalitate de îngrijire sau doreste.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul este deja acordat pentru primele facturi în format electronic prin adăugarea de către C & Genius Corporation SRL în Contul sau prin postarea electronică, adresa de e-mail menționată în Contul sau.
10.7. În cazul în îngrijire Informațiile sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de minereuri în Cont, vă puteți sesiza acest aspect pe adresa de mail: info@veloxi.md
10.8. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapidă de plata on-line cu cardul, îngrijirea constă în efectuarea plăților în cazul în care un singur clic face clic pe Tokenului aferent cardului, este aproape mai necesar de a introduce detaliile aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.

10.9. Pretul Recomandat de Vanzare (RRP): Preturile recomandate afisate pe Platforma sunt celebre recomandări de producție a mărcilor respective sau de furnizare Top Magazin. Top Magazin prezinta in prezent preturi pe Platforma, langa pretul de ingrijire Top Magazin ofera respectivul produs Clientilor.

10.10. Opțiune pentru plata Plata cu 1 clic poate fi activat de către Utilizatorul sau Comparatorul:

• în orice moment din Cont:

Clientul / Cumparatorul accesează Contul sau-> secțiunea „Cardurile mele” -> permite opțiunea „Adauga card” -> e direcționat în pagina de argint a procesatorului de plăci unde introduce carduri pentru o efectă sau tranzacție de 1 leu necesară valabile cardului. Dupa validarea cardului de administrare bancară, se activează automat opțiunea „Plata cu 1 clic” se emite tokenul aferent cardului bancar inregistrat. În acest moment Utilizatorul / Cumparatorul poate beneficia de opțiuni „Plata cu 1 clic” folosind simboluri aferente cardului salvat pentru plata Comenzilor.
Pentru evitarea oricăror dubiu, se adaugă o cantitate de 1 leu care trebuie să fie debitată în ceea ce privește utilizarea Utilizatorilor / Cumparatorului sunt doar blocate temporar din banca emitentă a unui card în cazul în care sunt valabile cardurile introduse.

• în momentul plasării unei Comenzi

Clientul / Cumparatorul plasează Comanda și alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, opțiune activă „Plata cu 1 clic”, și redirecționează până la procesarea plăcilor, introduceți cărți de card și plateste, respectiv finalizează Comanda. Dupa confirmarea platii, cardul salvat este disponibil pentru plati viitoare utilizând-se tokenul aferent cardului salvat.

• după plasarea unei Comenzi în site

Clientul / Cumparatorul plasează Comanda și alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, dar nu este activă Plata cu 1 clic pe plasarea Comenzii. Dupa confirmarea plăților, Clientul / Cumparatorul poate avea posibilitatea de a salva cardul pentru a utiliza acțiunile Comenzii prin activarea opțiunilor „Plata cu 1 clic”. Cardul astfel este salvat este disponibil pentru plăți viitoare care utilizează-se să se afișeze aferent cardului salvat.

Astfel, se activează opțiunile „Plata cu 1 clic”, în site, pentru a putea utiliza Utilizatorul / Comparatorul pentru a putea atribui un Token, care poate fi folosit ulterior pentru a realiza Tranzactiile. Dupa activarea opțiunilor de argint ”Plata cu 1 clic”, Cumparator va putea efectua plata urmatoarelor Comenzi („Plata cu 1 clic”), este extrem de necesară reintroducerea cardului de plata deja salvat. Introducerea datelor de card Utilizatorul / Cumparatorul, confirmă o informare anterioară și acceptă termenii și condițiile de utilizare a serviciului „Plata cu 1 clic”.

10.10 Datele cardului de plata ale Clientului / Utilizatorului / Cumparatorului nu vor fi C & Genius Corporation SRL dacă nu putem vorbi în prezent de Dante International SA sau pentru a prelucra planurile de integrare în Site, doar pentru instituțiile de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitateautorizata o prestare a serviciilor de stocare a datei de identificare a cardului, despre o îngrijire identificată Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informatizat, introducerii anterioare a datelor.
10.11. În anumite perioade, pentru mentinerea securității Tranzactiilor, la înregistrarea Comenzilor, Comparatorului i se va solicita pentru a autoriza plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau pentru utilizarea în format digital în cazul terminalelor pentru îngrijirea mobilă.
10.12. Pentru motivul securizării unui client Tranzactiilor / Utilizatorului / Cumparatorului este sfătuit pentru a face obiectivul site-ului site-ul tău și pentru a opta pentru activități automate pentru dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont este această permisiune și se recomandă folosirea unei parole cu caracter caracterizat de securitate (de ex .: sa contine cel putin opt caracter, incluzand litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
10.13. Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul poate introduce mai multe carduri de plata pentru îngrijirea detinerii, pentru îngrijirea cărora poate fi activat opțiunea de plata PaybyClick, fiind asociat un Token pentru fiecare card de plata. De asemenea, Clientul / Utilizatorul / Comparatorul poate oricând să iasă orice Token dezactivează astfel serviciul PaybyClick.

Livrarea bunurilor

11.1. Vanzatorul este obligat sa livreze Bunurile in sisteme de curierat de la usa la usa, comparativ sau in Oficii Poste Romane, conform clientilor optiunii.
11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corectă pentru bunuri și va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor in toate tarile mebre EU.

Garantii

12.1. Toate bunurile comercializate de către C & Genius Corporation SRL, cu excepția celor care se resigilează, beneficiază de condiții de garantare conform legislației în vigoare și politică pentru a face producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate pentru fiecare producător în parte.
12.2. În cazul Bunurilor vandute și livrate de C & Genius Corporation SRL, certificat de garanție fie sunt emise directe de producător, în condiții de îngrijire.

Transferul proprietăților bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea unor suprafețe cumparatoare în locația indicată în Comanda (intelegand prin livrare – semnarea primire a unui document de transport furnizare de curier sau semnătură de primire pe factura fiscală în acordarea livrarilor efectate de personalul Vanzatorului) .

raspundere

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel de îngrijire Cumparator sau oricare terta o parte poate suferi ca rezultat al indeplinirii de locuri Vanzator a oricarei din vânzarea obligațiilor conforme Comenzii și pentru îngrijirea daune rezultată din bunurile și serviciile după livrare și în special pentru pierderea spuselor.
14.2. Prin crearea și folosirea contului, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul este asuma raspunerea pentru mentinerea confidențială a informațiilor despre Cont (utilizator și cuvânt) și pentru gestionarea accesoriilor contului, dacă, în măsura permisă a legislaturii în vigoare, este responsabilă pentru derularea prințului .
14.3. Prin crearea Contului este posibilă / continuă și / sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termeni și condiții Site-ul în ultima versiune actualizata îngrijire este comunicată în legătură cu site-ul, există existența datelor creării Contului si / sau utilizarii continutului si / sau la data plasarii Comenzii.
14.4. Ulterior crearii Contului Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ul sau / sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Site-ului Conditiilor.
14.5. Site-ul Termenii și Conditiile-pot fi modificate oricând de la Dante International SA, acest lucru este posibil să fie Clientilor / Utilizatorilor / Comparatorilor de date afisarii în Site.Acceptarea Termenilor și Conditiilor Site-ul este confirmat prin bifarea checkboxului corespunzător din Site si / sau prin trimiterea Comenzii dacă / sau prin a efectua o plată online.

Prelucrarea după caracter personal

Te rog sa parcurge  Politica de confidențialitate cu privire la prelucrare după caracter personal , îngrijit față de prezentul Document.

Fololsirea Cookie-Urilor

Te rog sa parcurgi  Politica de Cookies , face face parte din prezentul Document.

Forta majora

17.1. Nici o parte nu va fi dezavantajată pentru neexecutarea obligațiilor de vânzare contractuale, dacă este astfel de neexecutare termenul / / sau în mod corespunzator, total sau parțial este posibil să existe date de mare majora. Forta majora este eveniment imprevizibil, în controlul greu al partilor și îngrijirea noastră poate fi evitată.
17.2. Dacă în termenul de 15 (cincisprezece) zile de date producerii lui, respectivul eveniment nu se poate încărca fiecare parte care poate avea o notă de celebritate, care să se întindă din contract în fața contractului, care să se întoarcă între ele și să poată pretinde celebritate alte daune-interese.

Legea aplicabila – Jurisdictia

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute în C & Genius Corporation SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, în caz de îngrijire aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate instantaneu judecatoresti române competente din Iasi.

Informatii privind DEEE

19.1. Deseurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în condiții de îngrijire nu sunt colectate separat.
Avand în vedere OUG 195/2005 – se poate proteja mediul și OUG 5/2015 în ceea ce privește amenajarea echipamentelor electrice și electronice, clienții vor putea urmări:
19.1.1. cumparatorii și obligații de a elimina o serie de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca proiecte municipale nesortate și de colectare separată DEEE;

Navigation
Close

Coșul meu

Viewed

Recently Viewed

Close

Categories